Volvo - pohon vozidla - rekuperacni setrvacnik

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Květen 15 16:46:49 CEST 2013

Ahoj,

trosku odpovim se zpozdenim, byl jsem studovat KERS v praxi na okruhu v
Montmelo -:) (Pro ty co tam nejezdi osobne a daji prednost TV, tak
komercnejsi nazev okruhu "Circuit de Catalunya", je okruh VC Barcelona, no
jo je to jen hodinu cesty od Barcelony...)

Ja nevim, ale co jsem sledoval takovou mensi hracku zvanou R18 e-tron
quattro, tak to ridici chvalili. To Audi ma stejne jako zminovane Volvo
"elektriku" na druhe naprave (tady predni) a mimo zlepseni dynamických
vlastnosti to umi docela hezky menit charakter pretacivy/nedotacivy vuz tak
aby bylo optimalizovane projeti zatackou. To  je ale extrem, nicmene bych to
zas tak nezatracoval. U tech F1 to pusobi jen jako "forsaz". Docela by bylo
hezke srovnani e-trona na trati s F1. Tady se dalo srovnavat jen s klasikou
od Porsche bez "elektriky".

Radek (benedikt2hw.cz)