GPS modul EM-411, povolení $GPVTG, PICAXE seriový port

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Květen 14 20:25:32 CEST 2013

Už to chodí, skoro se bojím napsat čím to bylo, že si říznu ostudu.

nepočítal jsem s tím, že budu něco vysílat do GPS modulu, takže jsem to
přibastloval zespodu na desku.

No a seknul jsem se když jsem odpočítaval piny. Takže jsem to na CPU připájel
na další nožku.

To je ta večerní zaslepenost.

Díky všem.

Zapik