webasto c

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Květen 12 19:24:09 CEST 2013

Dík za nabídku, když neseženu kopex ozvu se soukr.
A jak je ten vlnovec tuhý, abych měl představu, když vodorovný metr na
konci zatížím 1N, kolik se ohne?
Z toho webasta, tělo z lehké slitiny vychází hrdlo-trubka se stěnou 2mm,
bez závitu, odtud půjde ta hadice k tlumiči, u měděné trubky jak mi radí
p. Buchta bych se bál že to hrdlo při provozních vibracích ulomím.
Lubor