webasto c

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Květen 12 19:00:18 CEST 2013

Verim tomu ze nejaky odrezek 25mm by se nasel (muzu se zajit podivat co mi
zustalo ze stavby), nevim odkud jste, ale klidne Vam jej dam. (jsem od Brna)
Napojeni tech hadic se dela prevlecnou matkou na 1'' a tady se by se dala uz
pouzit nejaka vsuvka, pripadne jina prechodka, ktera ma na jedne strane
spravny zavit.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Lubor Otta
Sent: 12. května 2013 18:35
To: HW-news
Subject: Re: webasto c

Dík za tip, prověřoval jsem a zavrhl.
V mém topenářském obchodě ten správný průměr nemají skladem, a cena by byla
cca 300Kč na metr což mi přijde hodně, a další problémy s
utěsněním- trubka nebo spíš vlnovec je moc tvrdá, se stahovacím kroužkem na
hadice nepochodím, asi bych ji musel vyplnit nějkým nehořlavým provazem,
podélně naříznout a stánout...
Lubor