Re: Staré mobily jako nové

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Květen 10 16:06:44 CEST 2013

No ja jsem na chytry mobil nechtel taky prejit, kvuli spatnym zkusenosti z Nokii - kousala se, pomale, hrozne fotky.
Ale pak jsem nasel odvahu a koupil Nexus S. Vse funguje, kouse se opravdu vyjimecne. Foti, telefonuje, vzdalena plocha na PC v kanclu, filmy, fotky, navody do prace v PDFku, internet atd. Dokonce to stiha i video hovor pres Skype. Je videt ze i pres vice vrstev SW se da napsat vykonne prostredi. (Microsoft by si mel z toho vzit priklad) Notebook uz taham jen vyjimecne.
Ted se jen naucit programovat v Androidu terminalove aplikace pro jednocipy.
Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Jaromir Sukuba
  To: HW-news
  Sent: Friday, May 10, 2013 3:21 PM
  Subject: Re: Staré mobily jako nové

  Malo by toto Vase vizionarstvo znamenat, ze do roka a do dna sa objavi na trhu skutocne pouzietlny smartphone?

  V tom pripade si ho kupim! :-)

  Dňa 10. máj 2013 15:17, Ondřej Kozumplík <kozond-konf na seznam.cz> napísal(-a):

    ono se to celkove hodne zmenilo za poslednich 20 let. jeste co pamatuju pred 15ti roky se rikalo "debil ma mobil" :) ja si tehdy kupoval prvni mobil a pridal se k debilum. a vetsina posmevacku se ke mne pridalo cca do roka do dne :)

    Ataman
    http://www.hysteria-metal.cz