Re: Staré mobily jako nové

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Květen 10 15:47:53 CEST 2013

jake vizionarstvi ??? ja jsem jen zavzpominal jak to skutecne bylo :) a
mimochodem pouzitelne smartphony uz jsou i ted. jen je potreba na to
pohlizet s tim co od nich vyzadujete. a taky asi vybirat z tech drazsich.
dotykac (ja jim rikam hustofon) za 3000,- kc holt odpovida cene - tj.
hracka, nikoliv nastroj. to je uplne stejne jako treba s osciloskopy - ano,
koupite ukazovatko jako rigol, owon atd. do 10kkc, ale samozrejme nesnesou
srovnani s lecroyem waverunner ... ktery je taky ale treba 40x drazsi.
zdaleka s nimi ovsem nezmerite to same. nekdy pro nekoho staci rigol, jindy
potrebuje lecroy :) mimochodem lecroy waverunner je dotykovy ;-)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz