Staré mobily jako nové

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Květen 10 10:13:40 CEST 2013

Zdravím,

menu mě ani tak nevadí a to, že přijdu o všechny "pokročilé" funkce
současný telefonů, mě spíš potěší. Problém s baterkou je mi taky známý.
Ale to je asi tak všechno. Není mi jasné, jestli tehdejší elektronika
měla na to, aby ležela před zapnutím 10-12let ve skladu a pak fungovala.
Určitě "nekatovali kosty" současným stylem, ale jako Voyager to taky
určitě nestavěli.

Pavel Krafčík