OT: vino (bylo: Re: RE: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů)

Úterý Květen 7 12:39:49 CEST 2013

Hezké odpoledne,

	já se jen děsím okamžiku, kdy tohle napadne i někoho z našich šéfů.
Zatím se dělají jen "dvoustovkové alternativní porady", ale ty nejsou
povinné. Nevím, proč bych měla s lidmi, které vidím celý pracovní týden
každý den chodit ještě někam pokecat či "zachlastat". A ze slova
teambuliding se mi ježí capillos capitis :-) Brrr..

	Saša Svobodová