RE: OT: vino (bylo: Re: RE: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů)

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Květen 7 12:28:01 CEST 2013

Podle me je to trosku i jinym pristupem k praci. V Mnichovske centrale je
takova hodne pratelska atmosfera, temer kazdy den odpoledne se resi na
kterou zahradku se pujde sednout.

Navic jsem uz par krat zazil se ze v openspace kanclu daly do hlavni ulicky
lavice a stoly (takove ty hospodske zahradni), koupilo se par kilo wurstu,
lednice piva a patek od cca 13 hodiny se jen sedelo, kecalo a pilo.

Pavel

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Andrej Jancura
Sent: 7. května 2013 11:16
To: HW-news
Subject: Re: OT: vino (bylo: Re: RE: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů)

No oni tam maju celkovo v niektorych ohladoch taky spolocenskejsi zivot a
nie len vo firmach ale aj roznych vereinoch. Proste sa par krat do roka
kupia Bratwursty, ciganska a pivo od vymyslu sveta a nezavazne sa keca a
griluje. To rozne vianocne vecierky raz za rok v slovenskych firmach sa s
tym nedaju vobec porovnat...

A.