PT1000 + pic 18f

Neděle Květen 5 12:31:32 CEST 2013

Nejak nerozumim - jakou teplotni zavislost? Pokud je PT v jedne vetvi
mustku a ten je napajen stejnym napetim jako reference pro prevodnik
(cili klidne napajecim) tak uz moc zavislosti nebude nebo me nenapada
kde...
Pokud je delsi vedeni ke snimaci, tak je to horsi, protoze v tom
jednoduchem zapojeni se to neda jednoduse kompenzovat, ale spis je
problem u PT100 nez u PT1000