OT Realna trvanlivost vajec

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 3 11:36:24 CEST 2013

ked uz mame ten piatok - pre delikatesy netreba chodit daleko, az do ciny.
Trebars svedsky "surstromming" je nieco, co nebude chutit kazdemu
http://en.wikipedia.org/wiki/Surstr%C3%B6mming
Ochutnavka tejto deliaktesy bola zvecnena velakrat, napriklad tu
http://www.youtube.com/watch?v=xgV2imaOCao akcia zacina okolo osmej minuty.
Dobru chut k obedu.