Sitovka blokuje sit, bylo: Spotreba PHY Re: STM32F4 ethernet MII

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 1 22:41:15 CEST 2013

On Wed, 1 May 2013, Petr Zahradnik wrote:

> Tak jsem se koukal na parametry mých switchů a mimo jiné:
>
> IGMP Snooping v1, v2 a v3, LOOP Detection, Auto DoS prevention, Jumbo
> frame podpora, STORM control
>
> Ale evidentně to nějak nezvládají...

To ze maji tyhle parametry je hezke ale mate to zapnute ? Protoze
defaultne to byva jen normalni switch. Moje zkusenost s Netgeary
neni moc dobra - pri nejakych problemech s elektrikou zapominaly
konfiguraci a ten jejich web-only management mi taky moc nesedl.

Mimochodem pouzivali jsme ho na jedne ucebne jako levny gigabitovy
switche - kdyz tam byly PC skladacky tak to chodilo ale po vymene
za nove DELLy to fungovat prestalo - kdyz bylo zapojeno vic jak
5 stanic tak prestaval fungovat :-)