Sitovka blokuje sit, bylo: Spotreba PHY Re: STM32F4 ethernet MII

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Středa Květen 1 22:11:13 CEST 2013

Mozna umi detekci smycky jen mezi porty a ne v ramci jednoho portu ...

Zkuste pro zajimavost obe varianty, tzn propojit zasuvky a pak udelat
specialni kabel s propojeni RX na TX v jednom konektoru
Switch co mam umi odpojit zasuvku jen v pripade propojeni s jinou.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: 1. května 2013 22:04
To: HW-news
Subject: Re: Sitovka blokuje sit, bylo: Spotreba PHY Re: STM32F4 ethernet
MII

Původní zpráva ze dne 1.5.2013 od Pavel Troller:

> Jde o to, že s tím mám obdobné zkušenosti, ale v mém případě nikdy
> nešlo o broadcast storm, ale o smyčku Rx-Tx. Ta se chová velmi
> podobně, vyřídí spolehlivě celou LAN, pokud nejsou switche dostatečně
> inteligentní a nemají STP, případně přímo blokování zasmyčkovaných
> portů.

Tak jsem se koukal na parametry mých switchů a mimo jiné:

IGMP Snooping v1, v2 a v3, LOOP Detection, Auto DoS prevention, Jumbo frame
podpora, STORM control

Ale evidentně to nějak nezvládají...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory