Cortex-M0 gcc problem

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Březen 31 16:01:16 CEST 2013

Tak jsem si dneska trochu pohrál a našel jsem
http://we.easyelectronics.ru/STM32/primery-raboty-s-usb-device-dlya-stm32f4-discovey.html
Ten rus tam má přesně to, co popisujete, naštěstí je flink (nebo ví, co
dělá) a nesmazal objekty, takže mi velice usnadnil napsat Makefile.
Docela by mě zajímalo, proč skoro všichni používají ty divné, navzájem
nekompatibilní automaty, ale poctivý make snad nikdo. Kromě toho je tam
příklad na audio class (to jsem původně hledal), je z toho docela slušný
zvuk. Chodilo mi to obojí bez úprav, optimalizace -Os, takže výsledný
hex je o 1/3 menší, než má ten rus.

Mrazík