krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Čtvrtek Březen 28 21:29:47 CET 2013

Dne 28. 3. 2013 21:22, Jiri Foldyna napsal(a):

> Pokud máte na starosti pár nenáročných aplikací, tak ano.
> Pokud udržujete systém, jehož vývoj obnášel cca 10 člověkoroků, tak
> při úvahách o případné portaci budete velmi obezřetně kalkulovat, kde
> za ušetřených 50-100kKč za upgrade Delphi seženete 10 vysoce
> kvalifikovaných programátorů ochotných dělat rok za 5-10 kKč. Možná v
> Indii, ale rozhodně bych si na to nevsadil :-D
> Ovšem kdybych bych programátor domácí kutil, který si semtam něco
> zbastlí, šel bych rozhodně do nějaké edice Visual C, co je k mání
> zadarmo.
> [...]
To jo, jsou to projekty ve vlastni rezii - a souhlas, na jazyku zalezi
az v posledni urovni, i na ten Pascal bych si zvyknul, ale proc... Zas
ale Delphi je zavisle na jedne firme, co dnes je a zitra byt nemusi, ze.
Nakonec proste zustane jako jistota to C/C++ co je dostupne na vsechno a
vsude a prenositelnost je bezproblemova (pokud to nepsalo prase)  Me
nakonec prijde vzdycky nejslozitejsi udelat GUI a tady je kazda pomoc
dobra a podle toho preference jazyka, nakonec kriticke casti aplikaci
(ovladani HW a komunikace) stejne stale pisu v C++ a z C# to jen
monitoruju a ovladam. Ale zas treba COM port je ve VS C# implementovan
velmi komfortne, vlakna celkem taky a kdyz se nepouzijou silenosti, neni
to ani extremne neefektivni.