Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 28 19:16:27 CET 2013

Tak jsem teda musel nazhavit strejdu Googla, aby mi prozradil, jak
je to s tim predavanim parametru v Pascalu (nevidel jsem to nekolik
desitek let).
Snad to chapu spravne, ze parametr uvozeny klicovym slovem "var"
se predava referenci, takze jeho zmena uvnitr procedury se projevi
i navenek.
Takze neplati konstatovani "krome zapisu do ctyr 8b bunek eeprom
pocinaje predanou adresou NIC dalsiho vnejsiho nemeni" a naopak
plati to, ze takto pojato to moc sikovne reseni neni.

Poznamku "a jak chcete do 8b bunky EEprom zapsat 32b dlouhe cislo?
musi se zapsat  na ctyri bunky a to holt bez zmeny adresy nejde"
nechapu vubec. Samozrejme, ze v prubehu prace procedury se adresa
prubezne zvysuje, ale toto zvyseni by se (podle me) nemelo promitnou
ven do volajiciho programu.

PL