krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Březen 28 19:00:32 CET 2013

On 28.3.2013 18:49, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 28.3.2013 od Jindroush:

> Přijdu k zákazníkovi. Jeho požadavek je udělat nějakou práci, dostanu
> úplně přesné zadání, co je vstupem a co má být výstupem. Udělám ji
> blbě. Zákazník mi vytkne, že jsem to udělal blbě a výsledek neodpovídá
> zadání. Odpovím mu i s náležitým poučením, že sice je to blbě, ale
> podle mě bylo blbé zadání, a takhle by se to přece dělat nemělo. Proto
> jsem to udělal blbě. Vždyť o co jde, nedělá to, co to dělat mělo, ale
> hlavně že používám ty správné nástroje :-)

Mlho, ale my se zde jiz dobrou pulhodinu bavime o volbe vhodneho
nastroje a neresime, zda je tam o hvezdicku vic nebo min. Navic to tedy
pekne ilustruje to, ze pascalisti si o necem muzou myslet, ze z toho
jejich uzasne popisnyho zapisu neco plyne 'intuitivne', ale jaksi je
videt, ze neplyne ;)

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.