Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 28 19:00:21 CET 2013

Asi mi uz z toho pocitani danoveho priznani hrabe, protoze
se mi zda, ze Vase hodnoceni situace je v kontextu tohoto
threadu uplne mimo misu.
Ale jak rikam, urcite se mi to jenom zda.

PL

***********************************

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2013 6:49 PM
Subject: Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Původní zpráva ze dne 28.3.2013 od Jindroush:

> V kazdym pripade, pokud byl umysl (coz nevim, protoze netusim, co
> presne ty ^ znamenaji), aby to posunovalo 'venku' nektery z tech
> pointeru, tak je to dost spatne, imo, protoze jmeno (popis) fce
> neodpovida cinnosti. Nebo bych to tak ja proste nenapsal,
> nepojmenoval. Proste 'IN-OUT' parametry by se mely pouzivat velmi s
> rozmyslem, jestli vubec.

Přijdu k zákazníkovi. Jeho požadavek je udělat nějakou práci, dostanu
úplně přesné zadání, co je vstupem a co má být výstupem. Udělám ji
blbě. Zákazník mi vytkne, že jsem to udělal blbě a výsledek neodpovídá
zadání. Odpovím mu i s náležitým poučením, že sice je to blbě, ale
podle mě bylo blbé zadání, a takhle by se to přece dělat nemělo. Proto
jsem to udělal blbě. Vždyť o co jde, nedělá to, co to dělat mělo, ale
hlavně že používám ty správné nástroje :-)

Petr Zahradník, počítačový expert