RE: krásný jazyk eeský ( bylo Re: air gap)

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Březen 28 17:08:51 CET 2013

//Význam MISRA a podobných C vymezováčů jsem nechápal do doby, než jsem poznal existenci lidí s přebytkem nevyužité fantazie jak píšící úmyslně obtížně čitelně. Většinou s negativním dopadem na kvalitu výsledného kódu, protože skutečných mistrů* zase tolik //není :-(

presne o tom to je. pokud povolite lidem jakoukoliv "kreativitu" navic, je to spatne :-).
a v tom ma zrovna "C" nekonecne moznosti, jak nam tady c_komunita ukazala :-).
takze asi opravdu budu muset pustit peniz do toho mikroe_pascalu, ac uz dlouho vaham :-).
tomik.