krásný jazyk èeský ( bylo Re: air gap)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Březen 28 17:03:07 CET 2013

Hej wek,
když už mícháš K & R syntax a ANSI syntax a píšeš to sic správně ale
úmyslně nepěkně zneužívajíc zpětně kompatibility, tak také vynechej void
na začátku funkce. Sice bude funkce typu int a ne void ale bude to ještě
více úmyslně ošklivé :-). Bléé :-)

Význam MISRA a podobných C vymezováčů jsem nechápal do doby, než jsem
poznal existenci lidí s přebytkem nevyužité fantazie jak píšící úmyslně
obtížně čitelně. Většinou s negativním dopadem na kvalitu výsledného
kódu, protože skutečných mistrů* zase tolik není :-(

ced

* Samozřejmě patřím mezi ně, jen to po mě nesmíte chtít abych to dokázal
:-).