Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 28 16:04:46 CET 2013

To jako ze to ma vracet zvednutou adresu v te EEPROM?
Ja uz si ty (pro me) nesmyslne formy zapisu predavanych parametru
nepamatuju a nechce se mi po pravde receno nad tim ani premyslet.
Tak pokud by se nekomu zdalo, ze to ma skutecne posouvat ta rutina
zapisu (ja bych to tak treba nenapsal, pouzil bych zapis a pak posun,
resp. napsal bych tu rutinu se 3 parametry, ten treti by byl pocet
zapisovanych byte), no tak to predam jako ukazatal nebo budu vracet
jako navratovou hodnotu. V cem je problem?

Jinak delat zapisovaci rutinu, ktera muze zapisovat na libovolnou
adresu (tedy ne striktne do nejakeho streamu) tak, ze po svem vykonani
posune adresu teda podle me urcite neni dobry napad. To uz to rovnou
muzu pouzivat jako globalku.
Kdyz uz by to mela rutina posouvat, tak maximalne vracet ten posunuty
ukazatel jako navratovou hodnotu, aby se volajici mohl rozhodnout, jestli
to pouzije nebo ne.

PL