krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 28 15:51:42 CET 2013

Aha takze mame 4. verzi...

 > postinkrementama. V kazdym pripade, naprosto jasnej rozdil proti tomu
 > pascalu.

ano jasnej rozdil to je - bohuzel

probuh - ani zdaleka nechci nikomu hanit Ccko - at si pise kazdej v cem
chce, ale at mi nikdo netvrdi, ze je takovato nejednotnost zapisu ku
prospechu veci - zvlast kdyz to ma clovek pak po nekom cist (nedejboze
jak tu kolega psal nekdo kdo se ma ucit programovat)

tohle je presne duvod proc Ccko nesmi pres prah domu - aspon u me

Radek Vicek