Re: Logaritmický <> lineární potenciometr

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 26 20:10:20 CET 2013

 26.3.2013, 20:07:49

Mozna by slo, prohodit u sovetskeho a soudobeho potenciometru odporove
drahy.
 Nejake to snizeni spolehlivosti, ktere takovou operaci vetsinou
provazi, bude vhodne imitovat puvodni stav. ;-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz