Logaritmický <> lineární potenciometr

Úterý Březen 26 19:57:46 CET 2013

Hezký večer,

	z části je to z tohoto důvodu, ale tím hlavním je fakt, že tam soudruzi
udělali celkem svérázný závit a každá náhrada je větší nebo menší
kompromis. Zatím tam jsou dané moderní potenciometry, ale nevypadá to
úplně dobře kvůli viditelnosti jiných patic. Ani jsem nedoufala v to, že
bych někdy někde takové potenciometry našla, až teďka náhodou u Hadexu,
jenže mají jen ty logaritmické...

Saša Svobodová