Svodic, stavba

Pondělí Březen 25 19:44:40 CET 2013

Pro hromosvod mám zvlášť uzemění, na každé straně 4 uzemňovací tyče.
Odpor něco okolo 8 Ohm. Mám tam jednu velkou tyč, antény jsou v
ochranném prostoru. http://vaelektronik.cz/dum/hromosvod.html#fotky1
Antény jsou uzemněné na základový zemnič. Tahal jsem to hromosvodovým
drátem v husím krku po zdi pod polystyrénem. Na baráku mám skříňku, kde
je to propojené a kde budou zesilovače a rozbočovače. Tady je příprava
na tu krabici.
http://vaelektronik.cz/dum/original/polyst_krab4.html
http://vaelektronik.cz/dum/original/lepeni2.html
Kdybych si uvědomil, jak se ten drát bude blbě ohýbat, taky bych to
natáh tou mědí.
Anděl

Dne 25.3.2013 18:12, Karel M napsal(a):
> [...]
> farnellu a dospel jsem k nazoru ze stavba nema asi cenu. Ted jen
> vybrat vhodny "levny" typ prumyslove vyrabeneho B+C svodice do domovni
> rozvodnice, dostupnost nahradnich patron bude vyhodou. Mozna zvolim
> 3ks jednopolovych svodicu OEZ vedle sebe. Jedno vetsi prepeti bude pak
> stat min. 1000Kc a max 3000Kc :-)
> Co se tyce hromosvodu, ten mit budeme, je vyzadovan v pozarni zprave,
> bude napojeny na zakladovy zemnic. Stozar na antenu take planuji, ale
> nelibi se mi, ze by mel byt spravne pripojeny zelenozlutym 4mm2
> medenym vodicem k hlavnimu ochrannemu pospojovani. Vy mate stozar

>>> 1P svodicu vedle sebe. Ma to cenu stavet, nebo lepe koupit?