Kabel na antenu

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Březen 22 20:32:22 CET 2013

Dekuji moc za odpovedi. Vysilani zatim neplanuji, takze neco jako H155 by mohlo vyhovovat. Mam nejake zbytky Hxxx po instalaci WiFi (musim se jeste podivat co je presne zac) takze mozna by se to dalo pouzit pouzit.

MG

Odesílate: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Daniel Valuch [balu na k-net.fr]
Odesláno: 22. března 2013 16:42
To: HW-news
Předmět: Re: Kabel na antenu

V tom pripade by bolo vhodne pouzit koaxialny kabel podla moznosti o
rovnakej impedancii ako ma prijimac/vysielac. Impedancne prisposobenie
potom urobit v mieste pripojenia ku antene podla toho aka bude.
Ak cez to chcete vysielat tak asi velkost zodpovedajucu RG-213 (priemer
tak 10mm). Ak vam nevadia straty v rade jednotiek dB (treba dvojnasobne
vykonnejsi zosilnovac) tak sa da pouzit aj kvalitny kabel velkosti RG-58.
Rozdiel medzi 50 a 75 Ohmovym vedenim sposobeny impedancnym
neprisposobenim je pre vykony v radoch wattov zanedbatelny a radovo
rovnaky ako straty v kabli (50/75 neprisposobenie zodpoveda PSV 1:1.5,
co pri 100W zodpoveda odrazenemu vykonu 4W).
b.