Kabel na antenu

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Březen 22 16:42:32 CET 2013

V tom pripade by bolo vhodne pouzit koaxialny kabel podla moznosti o
rovnakej impedancii ako ma prijimac/vysielac. Impedancne prisposobenie
potom urobit v mieste pripojenia ku antene podla toho aka bude.
Ak cez to chcete vysielat tak asi velkost zodpovedajucu RG-213 (priemer
tak 10mm). Ak vam nevadia straty v rade jednotiek dB (treba dvojnasobne
vykonnejsi zosilnovac) tak sa da pouzit aj kvalitny kabel velkosti RG-58.
Rozdiel medzi 50 a 75 Ohmovym vedenim sposobeny impedancnym
neprisposobenim je pre vykony v radoch wattov zanedbatelny a radovo
rovnaky ako straty v kabli (50/75 neprisposobenie zodpoveda PSV 1:1.5,
co pri 100W zodpoveda odrazenemu vykonu 4W).
b.