schottky mustek - problem

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Březen 21 13:58:02 CET 2013

Dobry den,

ono je to trochu inak. Aj diody, tranzistory a integrovane obvody, tak
ako pasivne suciastky ako RLC, maju svoje realne alebo parazitne
vlastnosti. Najlepsie je si kazdy jeden polovodic premerat trochu
dokladnejsie ako iba na napatie PN-prechodu pripadne zaverne napatie.
Zakladne veci sa daju nastudovat v prislusnej literature, ostatne je
treba doplnit praktickymi meraniami a vysledky potom pouzit pri navrhu
konkretneho zapojenia.

Len skus v praxi povedat vo firme, ze si chces urobit charakterizaciu
napr. takej BC547 ci 1N4007, tak Ta kazdy vysmeje a posle kade lahsie.
A potom sa divia, ze im to v realnej prevadzke chodi divne, pripadne
nechodi vobec. To mas to iste ako s EMC. Skus povedat, ze to treba
robit uz pri navrhu blokovej schemy ci uz konkretnych blokov. To ta
rovno prehlasia za najmudrejsieho a problemoveho spolupracovnika,
ktoremu nikto nerozumie, teda lepsie povedane nechce rozumiet a treba
ho poslat cim skor kade lahsie...

A.