Pekne PDF o PbF

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 20 21:48:34 CET 2013

To sice máte provdu, ale sežeňte serverový díl, který není RoHS. U nás se
zabýváme (snad jen zatím, ale snažím se to změnit) architekturou x86 a
všecko má na sobě onu nepříjemnou nálepku. nebo aspoň naši dodavatelé to tak
mají, možná tu josou i tací kde ne-RoHs lze pořídit, ale nevím o nich.

mám taky záhadné problémy, kvůli kterým linuxový stroj musí být každý den
poweroff/start, přičemž totéž když běželo na HW tak to vypínal jen výpadek
elektřiny než se pořídila lepší upska protože žádné záhadné problémy nebyly.
Je to zřejmě chyba v paměti, protože při pouhém rebootu se stroj okamžitě
chová divně, ale po každém vždy jinak. Jak se ale vypne a zapne, tak tu
blbou paměť dostane nějaký jiný virtuál :-D

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>

Pozor, toto prave je ten omyl - prave vdaka tejto vynimke, ak je to diel na
server, moze byt na nom pouzita spajka obsahujuca olovo A pritom splna
smernice RoHS (a teda tak moze byt aj oznaceny).

To je rovnako ako povodne spomenuty MOSFET, kde je cip na podlozku
prispajkovany olovom a pritom je to tiez suciastka zodpovedajuca smerniciam
RoHS (ta vynimka je tam v ramci "tvrdych" spajok s >85% olova, ak sa
nemylim).

wek