Pekne PDF o PbF

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 20 21:39:02 CET 2013

Pozor, toto prave je ten omyl - prave vdaka tejto vynimke, ak je to diel na server, moze byt na nom pouzita spajka obsahujuca olovo A pritom splna smernice RoHS (a teda tak moze byt aj oznaceny).

To je rovnako ako povodne spomenuty MOSFET, kde je cip na podlozku prispajkovany olovom a pritom je to tiez suciastka zodpovedajuca smerniciam RoHS (ta vynimka je tam v ramci "tvrdych" spajok s >85% olova, ak sa nemylim).

wek