[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Březen 20 14:22:10 CET 2013

Zdravím,
  děkuji za objasnění, zejména fakt o atmosférickém tlaku jako o "protinapětí"
jsem si neuvědomil a rovněž to, že termodynamika prostě není z principu
bezeztrátová. Teď je mi jasné, že sice cosi jako impedanční přizpůsobení
nejspíše skutečně proběhne, ale nebude to nikdy dokonalé a vždy se na tom
kus nahromaděné energie ztratí.
  Díky!
   Zdraví Pavel