[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

Docela verim tomu, ze ta celkova prace bude podobna jak u 20 tak 4 MPa,
otazkou je jestli redukcak nezamrzne, ale hlavni ztrata bude vznikat pri
vyrobe toho stlaceneho vzduchu, jak uz tu bylo uvedeno, na 20MPa se
spotrebuje podstatne vic energie nez na 4 pri stejne hmotnosti. A co
navic, jeste to muzem nasobit ucinnosti elektrarny a soustavy, takze z
uhli dostaneme cca 0.2*0.3 = 6% v nem ulozene tepelne energie - no nic
ekologictejsiho si snad nedovedu ani predstavit :-P