Krabicky na SMD Re: Vyroba sablony pro paj. pastu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 18 23:58:27 CET 2013

Ja civky nepouzivam, jen smotany pasek v sacku:
http://www.volny.cz/labaj/Soucastky_02.jpg
Par civek taky mam, ale to jenom tam, kde mam dane soucastky
opravdu hodne (vic nez 1000 ks).

Pokud je pak soucastek naopak dost malo, tak neni spatny zpusob,
jako je v napr. v teto sade soucastek:
http://www.volny.cz/labaj/Soucastky_01.jpg

V "krabickovem" usporadani mam mechanicke veci (sroubky,
podlozky, maticky). Jednou se mi povedlo tu otevrenou krabici
zhodit na zem. O nasledujicich 3 hodinach popelkovske prace
se mi jeste i ted obcas zda, a probudim se zpoceny.  ;-)

PL

***************************************

From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 18, 2013 11:28 PM
Subject: Re: Krabicky na SMD Re: Vyroba sablony pro paj. pastu

Mam v krabicce kterou jsem sem daval radove 100.000 ks odporu a v
druhe stejne kondenzatoru, indukcnosti tranzistoru a diod. V polici to
zabere prostor cca A4 a na vysku  15cm. Skladovat stejne mnozstvi
soucastek v kotoucich tak to zabere pul skrine a zesedivym pokazde,
kdyz bych neco hledal. Pokud v zasobniku mate dostatek soucastek tak
nemusite nic lovit zanorite pinzetu a vytahnete, ale i kdyz je v
zasobniku jen par kusu neni to zas az takovy problem, musite se jiz
podivat.
Veci,ktere mam v celych kotoucich skladuji na kotouci a pri osazovani
striham , teoreticky mam tedy zkusenosti s obojim a musim rici, ze se
mi skatulka maximlne osvedcila.
Drazsi integrace skladuji v elektrostatickych krabickach a na bezne
mam plastovy box jiz ani nevim od ceho, ale s profi krabickama docela
ladi.

martin