Krabicky na SMD Re: Vyroba sablony pro paj. pastu

Pondělí Březen 18 23:28:01 CET 2013

Mam v krabicce kterou jsem sem daval radove 100.000 ks odporu a v
druhe stejne kondenzatoru, indukcnosti tranzistoru a diod. V polici to
zabere prostor cca A4 a na vysku  15cm. Skladovat stejne mnozstvi
soucastek v kotoucich tak to zabere pul skrine a zesedivym pokazde,
kdyz bych neco hledal. Pokud v zasobniku mate dostatek soucastek tak
nemusite nic lovit zanorite pinzetu a vytahnete, ale i kdyz je v
zasobniku jen par kusu neni to zas az takovy problem, musite se jiz
podivat.
Veci,ktere mam v celych kotoucich skladuji na kotouci a pri osazovani
striham , teoreticky mam tedy zkusenosti s obojim a musim rici, ze se
mi skatulka maximlne osvedcila.
Drazsi integrace skladuji v elektrostatickych krabickach a na bezne
mam plastovy box jiz ani nevim od ceho, ale s profi krabickama docela
ladi.

martin