Otacky na volt

AZE aze na seznam.cz
Neděle Březen 17 23:37:24 CET 2013

Jde o tu poslední možnost záchrany... co třeba divadelní kukátko, má menší
zvětšení, 2-3x? Líp by se to našlo, a nějaký udělátor jako brýle... jen se
ptám, dávám si mnohem větší pozor neztratit to z dohledu.
aze

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 17, 2013 11:29 PM
Subject: Re: Otacky na volt

Ja nevím, když mám dojem, že je to na hraně a ztrácím to z dohledu, tak si
nejsem jistý, jestli bych vůbec to letadlo v dalekohledu našel - jakmile ho
přestanu sledovat očima, je průšvih a hledám ho hodně těžko, navíc mi na
dalekohled bude chybět ruka :)

Nevím, jako nouzovku a pokus o poslední záchranu proč ne, ale rozhodně bych
nespoléhal na to, že mi to k něčemu pomůže. Mít to nějak napevno na očích (a
koukat skrz pořád, takže by si oko zvyklo a orientace v prostoru by byla od
začátku do konce stejně špatná) by sice možná bylo technické řešení, leč ne
legislativní - je to zakázané... (Proč, to se mne neptejte - podle čehosi se
za model považuje mj. to, co řídí člověk ze země v přímém dohledu bez
optických pomůcek.)

Pavel Kutina