Stare negativy + vyvojnice

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Březen 17 18:29:52 CET 2013

Pokud je kondenzor dost daleko od roviny ostrosti, tak to nevadí. Jen se
nevyužije všechno světlo, přeci jen je dělaný na papír a ne na objektiv. Ale
to by vadit nemělo.

PH

From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
Jasně, o to mi právě šlo, jestli byla nějaká optika mezi objektivy nebo
jestli to bylo takhle bez optiky zvětšováku. Nedělal přímý pohled foťáku do
kondenzoru zvětšováku problém s rovnoměrností podsvícení negativu? Přece
jenom zvětšovák je zkonstruovaný na projekci na papír, nikoliv na přímý
pohled na políčko filmu