Stare negativy + vyvojnice

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Březen 17 17:55:49 CET 2013

Jasně, o to mi právě šlo, jestli byla nějaká optika mezi objektivy nebo jestli to bylo takhle bez optiky zvětšováku. Nedělal přímý pohled foťáku do kondenzoru zvětšováku problém s rovnoměrností podsvícení negativu? Přece jenom zvětšovák je zkonstruovaný na projekci na papír, nikoliv na přímý pohled na políčko filmu

Díky

Jakub Šerých