navrh tistaku

Pátek Březen 15 20:03:06 CET 2013

Dne 15.3.2013 19:31, David Obdrzalek napsal(a):
> [...]
Provedení tišťáku je závislé na tom, jak ho pájíte a jestli máte masku.
U home made desky bez masky je potřeba dodržovat jistá pravidla. Na spoj
se z padu natáhne cín a kapilární síly součástku vychýlí tím víc, čím je
spoj tlustší. Když desky s maskou letuju reflow, je mi úplně jedno, kam
jdou vývody z SMD součástek a jak jsou silné. Používám předehřev cca 120
až 150 st.C a přetavím to horkovzduchem. Ani na deskách se 70um mědí
jsem neměl problém, když jeden vývod pouzdra 1206 byl v rozlité mědi a k
druhému šel spoj 0,35mm. Reflow v peci na tom bude ještě líp, ohřev
desky bude rovnoměrnější.
Anděl