navrh tistaku

Čtvrtek Březen 14 23:55:50 CET 2013

On 14 Mar 2013 at 21:36, Kručinský Ladislav wrote:
> Hehe, tak já mám nějakou zvláštní úchylku ale já se naopak snažím abych celý
> plošný spoj udělal pouze pomocí 90° spojů, 45°použiju až když skutečně není
> zbytí. Ale opravdu to u mne nemá jiné než estetické zdůvodnění, prostě se mi
> ten pravoúhle vedený tišťák líbí více. Samozřejmě nedělám VF záležitosti,
> jenom to domácí bastlení ale prostě - holt mám to tak...
Zda se, ze nekdo holky, jinej vdolky.

> Jinak to co popisujete pokládám za jakýsi základ "řemesla" - pady nenechávat
> na "hlavní cestě".
To ja taky, akorat mi neni jasne nejake exaktni zduvodneni, ale...

> Myslím si, že opodstatnění to má v případě oprav a úprav
> když je třeba něco odříznout a vést jinam, pak ten pad v hlavní cestě přináší
> více práce a stejně tak několikerou výměnou odloupnutý pad se dá na odbočce
> snadno opravit tenkým drátkem.
> Dále - ale to už bude můj problém, pokud je pad v hlavní cestě, dost často se
> mi stává, že ho přehlídnu a nevyvrtám. A pak musím se zpola osázenou deskou
> znovu k vrtačce.
... ale prave tohle oboje vypada jako velmi prakticke zduvodneni, ktere je
sice elektricky k nicemu, ale prakticky muze byt docela vyznamne.

Mezitim me napadlo, ze to taky mohlo byt v situaci, kdy se nepajiva maska
nedela(la) a tedy by se pripadne cin mohl rozlit prilis do daleka a na padu
ho pak zbylo malo.

Diky,

David Obdrzalek