navrh tistaku

Čtvrtek Březen 14 23:46:08 CET 2013

On 14 Mar 2013 at 19:22, Petr Labaj wrote:
> Spoje zalomene na 2x po 45 stupnich vypadaji lip a moc prace navic
> to neda. Tak i kdyby to bylo z hlediska VF k nicemu (coz asi minimalne
> pri techto frekvencich je), tak to stejne stoji za to.
Takze bod 1 jsou asi prave ty bobky na hnoji ;-)

> SMD by nemel byt primo prilepeny bokem na cestu a mel by byt vytazeny
> kouskem spoje v ose soucastky proto, ze pri reflow se silne uplatnuji
> kapilarni sily, ktere v pripade nevhodne privedenych cest soucastku
> natoci. Pri rucnim pajeni to nevadi.
Tohle vim, i tak se to snad ale projevi jen kdyz tam neni nepajiva maska?

Me ale spis slo o to, kdy cesta jde do obou stran (tedy by se nekroutila),
je-li
nejaky duvod soucastku posunout a vyvezt to v ose ven a teprv tam pak spojit
do
stran (je-li soucastka svisle, tak bud ji vest z hlavy spoje usima anebo
nahoru
postavit T). A pak totez ale v tth, tj. vadi necemu (krome estetova oka)
dira v
ceste, i kdyz by byla osazena?

> Vetsi sirka datoveho spoje je bezpecnejsi z hlediska nepresnosti
> vyroby. Je-li neco lehce podleptano nebo jinak nedokonale, tak na spoji
> 0.35mm to bude mene fatalni nez na spoji 0.15mm. Pokud se tam
> vejde ten sirsi spoj, tak proc se tlacit prilis blizko technologickym
> limitum.
To jsem myslel tim ze to jsem schopen vyrobit a osadit.

> U napajecich spoju je to snad jasne - vic je vzdy lepsi.
Urcite.

> Ridici signal u serv je hodne tolerantni. Rozhodne signal z 3.3V logiky
> mu spolehlive staci, i kdyz je servo napajeno 5V. U vsech serv, co mi sly
> rukama, byl vstup vysokoimpedancni, zadne zajimave proudy tam netekly.
Mam taky takove pozorovani, ale servo jsem vlastne nikdy nekuchnul, abych si
potvrdil.

Dik za nazor!

David Obdrzalek