Solarni report II

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 14 12:12:45 CET 2013

No to bohuzel nejsem schopen zrealizovat - nemam kde...

Nicmene sleduju to kazdy den je videt, ze to pevne nastavene napeti je
nanic pokud je pod mrakem.

Dnes rano bylo u nas stejne hnusne jako vcera - vcera se nabijeci proud
do baterie prehoupnul do plusu (spotreba regulatoru je cca 20-30mA z
baterie) az nekdy kolem 9-10h. Kdyz se kouknete tak tohle v podstate
dokazalo pokryt spotrebu uz cca 20 minut po rozedneni.

Ta regulace rano chvilku vahala a pak to celkem tvrde nahulila na
maximalni stridu menice (maximum je omezeno na 250 z 255) - menic je
povolen v podstate jakmile je napeti cca 0.7V nad napetim baterie -
takze opravdu je treba v podstate plne plneni PWM. Az dal to jak
narustal vykon to zacalo plneni snizovat.

Takze specielne pro panely, ktere maji zivit nejake male zarizenicko a
je dulezite aby to z panelu zdimalo i sebemensi mW tak je to MPPT nutnost.

Musim jeste malinko vic utuzit tu regulacni smycku - je zbytecne
rozkmitana - ale to jsem udelal vcera v noci schvalne - na jistotu.

Radek Vicek