MikroE kompilery Re: Ztrata USB HW klice

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Březen 13 17:15:55 CET 2013

To se vytáčíte správně, ale na nesprávnou stranu :-)
To nejí problém C ale autorů knihoven.

C je sice takový poslepovaný veterán návrhu „tohle bych potřeboval“, ale
je, a na tom si stojím, jak multiplatformní, tak přenositelný.

Ale kdy, a to je důležité. Pokud je používán stylem jak je specifikován
normou a nejsou použity specifické rozšíření kompilátoru a ty části
normy jako jsou „undefined“ a „compiler dependend“.

Hodně málo kódu tyto požadavky splňuje, a to je pak kompatibilní jak
Microsoftí standardy: člověk je rád když alespoň samo se sebou.

No, žere točas (jak na psaní, tak se to naučit pořádně) ale dá se to.

C vyžaduje při psaní disciplínu a znalosti, není to jazyk pro každého.

ced