MikroE kompilery Re: Ztrata USB HW klice

Dne 13. března 2013 12:57 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):
> [...]

Ještě jedna možnost tady je - virtuální OS s nainstalovaným programem.
Takové virtuální PCčko je jenom soubor a ten si můžete zazálohovat
kolikrát chcete a pokud snad krachne firma, krachne skutečné PC a
budete ten program ještě potřebovat, jednoduše nastartujete to
virtuální PCčko.

(Ale chápu, že pokud není možné nainstalovat program na dvě různá PC
současně, tak by to znamenalo mít to jenom na tom virtuálu, což nemusí
být úplně pohodlné.)

P.K.