RDP protokol a MCU

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 13 09:09:05 CET 2013

Napriklad konzola :)
aj tam sa daju zobrazit grafy hrube pokial sa prepne do vacsieho rozlisenia.
Inspirovat sa mozete napriklad CIsco routermi
Ak chcete prenasat virtualnu obrazovku pomocou RDP, musite ju tak ci tak
najskor niekam do pamate vykreslit., potom preniest na klienta.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan B.
Sent: Wednesday, March 13, 2013 12:10 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: RDP protokol a MCU

On 3/12/2013 11:45 PM, Jaroslav Buchta wrote:
> Je fakt, ze WEB rozhrani problem asi taky resi, ale moznosti jsou
> prece jen trosku mensi, ale je to asi bezne reseni.
> Ale treba zobrazovani grafu atp. uz bude trosku tezkopadnejsi, asi
> potreba konvertovat do nejakeho bezneho formatu obrazku (GIF, PNG...)
> prislusnych rozmeru atd.

HTML5 canvas a skript snad na nejaky jednoduchy graf stacit bude. V kombinacii s ajaxoidnymi technologiami a casovacmi sa da s minimom namahy uz aj v prehliadaci urobit pekna a ziva aplikacia.

Nehovoriac o tom, ze na to existuju mraky hotovych rieseni grafov, ktorym staci nasukat data trebars v JSON....

Myslim, ze existuju miliony vhodnejsich a praktickejsich rieseni ako je RDP.

-m-