RDP protokol a MCU

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Březen 13 00:09:45 CET 2013

On 3/12/2013 11:45 PM, Jaroslav Buchta wrote:
> Je fakt, ze WEB rozhrani problem asi taky resi, ale moznosti jsou
> prece jen trosku mensi, ale je to asi bezne reseni.
> Ale treba zobrazovani grafu atp. uz bude trosku tezkopadnejsi, asi
> potreba konvertovat do nejakeho bezneho formatu obrazku (GIF, PNG...)
> prislusnych rozmeru atd.

HTML5 canvas a skript snad na nejaky jednoduchy graf stacit bude. V
kombinacii s ajaxoidnymi technologiami a casovacmi sa da s minimom
namahy uz aj v prehliadaci urobit pekna a ziva aplikacia.

Nehovoriac o tom, ze na to existuju mraky hotovych rieseni grafov,
ktorym staci nasukat data trebars v JSON....

Myslim, ze existuju miliony vhodnejsich a praktickejsich rieseni ako je RDP.

-m-