M1T240

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 12 21:47:46 CET 2013

Na 242 nedam dopustit (i kdyz mi tedy shodou okolnosti oba kousky, co tu
mam, vypovedely sluzbu - asi nejake kontakty), to behani naprazdno mi
nevadi, kdyz se zatlucou vstupy, tak si blika jen znamenkem, ale je to
idealni masinka na sledovani pomalu se menicich napeti. Jen by to RS232
(nebo 485, aby se dalo komunikovat po jedne lince s obema), aby se to dalo
logovat - i kdyz ani to neni neresitelny problem, jak jsem koukal do
schematu - byl by to jeden PIC navic... :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "AZE" <aze na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 12, 2013 9:19 PM
Subject: Re: M1T240

Dobrý večer,
docela se divím, že Metra uměla udělat měřáky M1T240, které nulu naprázdno
drží a tahle M1T242 se chová tak podivně....M1T242 jsem reinkarnoval trochu
omylem, její trafo se na hodiny moc nehodí, docela hřeje. Trafo na C jádře z
M1T240 je lepší. Tu 242 mám z Recomu v Brně, byla na ní nálepka "nejde
kalibrovat". Po změně dvou odporů jde, ale to čítání naprázdno mi vadí.
Další nectnost vidím v nemožnosti nastavení rozsahu předem. Měření proudu do
0,3A také nic moc. No nic, když už funguje, na čítači BM520 (také s
digitrony) se bude vyjímat a pro orientační měření odporů postačí. Škoda, že
ani ty odporové rozsahy nejsou voleny jinak, displej je jen v kOhmech, menší
odpory spíš indikuje....
Dík za info o nastavení.
aze