M1T240

AZE aze na seznam.cz
Úterý Březen 12 21:19:31 CET 2013

Dobrý večer,
docela se divím, že Metra uměla udělat měřáky M1T240, které nulu naprázdno
drží a tahle M1T242 se chová tak podivně....M1T242 jsem reinkarnoval trochu
omylem, její trafo se na hodiny moc nehodí, docela hřeje. Trafo na C jádře z
M1T240 je lepší. Tu 242 mám z Recomu v Brně, byla na ní nálepka "nejde
kalibrovat". Po změně dvou odporů jde, ale to čítání naprázdno mi vadí.
Další nectnost vidím v nemožnosti nastavení rozsahu předem. Měření proudu do
0,3A také nic moc. No nic, když už funguje, na čítači BM520 (také s
digitrony) se bude vyjímat a pro orientační měření odporů postačí. Škoda, že
ani ty odporové rozsahy nejsou voleny jinak, displej je jen v kOhmech, menší
odpory spíš indikuje....
Dík za info o nastavení.
aze

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 12, 2013 4:17 PM
Subject: Re: M1T240

Hezké odpoledne,

     však ta původní verze z Metry skutečně je :-) Můj přístroj to dělá
také, to načítání naprázdno, přikládala jsem to vysokému vstupnímu
odporu a nabíjení kapacity vstup různými brumy. Když jsem jej měla v
Děčíně ve skleníku, tak hodnoty lítali různě nahoru a dolů, občas i
přepnul rozsah. Při měření ale měří dobře.

Saša Svobodová