Presny zdroj 10MHz sinus - OCXO MV89?

Pondělí Březen 11 19:36:41 CET 2013

450mA po vytopeni mi prijde docela dost, tady pisi < 3.5W.
http://www.ke5fx.com/Morion_MV89A_IEEE_IFCS_2002.pdf
Pocitam,absolutni vetsinu z toho sezere topeni.
Je zde nejaka realna nadeje udelat z double reseni triple , tedy celou
kostku strcit do dalsi kostky z polyuretanu, nebo je to blbst a cely
tepelny proud je nejak spocitan a pri jeho naruseni se nepodari
oscilator teplotne stabilizovat?

Dalsi dotaz se tyka starnuti a zivotnosti krystalu, nasel jsem cinana
u ktereho si dokonce lze vybrat stari MV89, v rozmezi data vyroby 2002
az 2009. Cim mladsi tim drazsi.
Chci se proto zeptat jak je to se starnutim krystalu a zivotnosti?

Martin