Freza pro drazky a orez PCB

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Březen 8 07:29:28 CET 2013

Já na frézování tvarových děr do DPS používám dvoubřité frézičky průměru 3 nebo někdy i 2mm od firmy Proxxon. Mám i milimetrovou ale tu se bojím používat :-). Vypadají asi jako typ TFF z té dabulky. Otáčky na frézce mám maximálně tuším 3000 ale úplně naplno to nerad honím. Posuv je ruční. Funguje to perfektně. Samozřejmě nedosahuji úběrů v metrech za minutu ale na domácí výrobu to bohatě stačí. Pochopitelně kapitalismus bych takto opravdu nevybudoval. Záleží na tom k čemu to chcete. Pro průmyslovou výrobu to vhodné asi nebude ale z Vašeho dotazu bych tipoval že Vám jde spíše taky o domácí nebo prototypovou výrobu.

	Martin