Freza pro drazky a orez PCB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 7 19:52:31 CET 2013

Pekna tabulka.
Skoro se mi spis zda, ze na tom eBay je to typ CMF, ale Vy mate
urcite zkusenejsi oko.
Zatim se mi nejake tlustsi frezy za srovnatelne penize nedari najit.
Resp. dari, ale i kdyz jsou "carbide", tak jako vhodny obrabeny
material uvadeji jenom plasty (i kdyz nevim, co se mysli terminem
"resin", jestli jde opravdu o cistou pryskyrici, nebo je myslena
pryskyrice se skelnym vlaknem).

Diky.
PL

********************************

From: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 07, 2013 6:41 PM
Subject: Re: Freza pro drazky a orez PCB

Kouknete se treba k chemelekovi:

http://www.chemelek.cz/industrial/pro-vyrobu-dps/frezky.php

pokud pominu, ze ty nastroje se jmenuji frezy (i kdyz jsou male) a ne
frezky (to jsou stroje) tak tam najdete popis na co je ktera freza
vhodna - hned prvni jsou ty DMF co chcete na ty obvody

co se tyka vlastniho obrabeni - u frezy se udava (slusnej vyrobce) uber
na jeden zub - je tam nejake rozmezi s tim, ze mene vetsinou nevadi - z
toho vychazeji nejake otacky a posuvy a take zivotnosti

je take velky rozdil v tom jestli to budete strkat rucne a nebo CNCcko -
pokud budete mit na 1.5mm male otacky a budete tocit klickou tak freza
trpi tim, ze jede nerovnomerne - dokazete ji proste chvilkove treba dat
i vic nez by melo bejt - proto doporucuji vetsi prumer - je to za stejne
prachy a snese to vic pri stejnych otackach

RV